پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم!
سرخط خبرها

ساعت و تاریخ بازی شهرخودرو و مس رفسنجان| ضیافت اجباری در سیرجان!

  • کد خبر: ۹۶۲۰۵
  • ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲
ساعت و تاریخ بازی شهرخودرو و مس رفسنجان| ضیافت اجباری در سیرجان!
شهرخودرو امروز در جام حذفی میهمان مس رفسنجان خواهد بود.

بهنام اخوت | شهرآرانیوز؛ جام حذفی فوتبال کشور به مرحله یک‌هشتم نهایی خود رسیده است و تیم‌های حاضر در لیگ برتر از مرحله قبل وارد چرخه این رقابت‌ها شدند تا هیجان آن دو‌چندان شود. روز گذشته چند بازی از این مرحله برگزار شد و امروز هم دیدار حساس شهرخودرو خراسان و مس رفسنجان از ساعت‌۱۴ به میزبانی تیم رفسنجانی برگزار خواهد شد.

دیداری که قرار است اشکان خورشیدی باتجربه آن را قضاوت کند و دانیال باشنده و اسماعیل احمدی هم به‌عنوان کمک‌داور او را در این امر یاری کنند. نماینده مشهد درحالی پا به دیدار یک‌هشتم نهایی جام حذفی می‌گذارد که در مرحله قبل توانسته بود به‌سختی و در ۱۲۰‌دقیقه در مشهد از سد استقلال‌ملاثانی لیگ‌یکی بگذرد.

یادآوری خاطره تلخ با سفر به رفسنجان

تیم فوتبال شهرخودرو امروز در‌شرایطی برابر مس به میدان می‌رود که ۲ تیم در چهارچوب هفته دوم لیگ برتر این فصل قرار بود با هم دیدار کنند، اما به‌دلیل اعتصاب مشهدی‌ها و سفر‌نکردن به رفسنجان این بازی لغو و نتیجه آن ۳‌بر ۰ به سود تیم رفسنجانی ثبت شد. اتفاقی نادر در تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران که یک تیم در هفته دوم به‌دلیل اعتصاب بازیکنان و دلخوری از پرداخت‌نشدن مطالبات در یک بازی حاضر نشد! حالا عنابی‌های شهر مشهد این‌بار به قید قرعه دوباره مجبور به سفر به این شهر شدند؛ سفری که قطعا برای هواداران فوتبال‌دوست مشهدی یادآور خاطرات تلخ و جنجالی هفته دوم رقابت‌های این فصل است.

مس جان‌گرفته برابر شهرخودروی بحرانی

مس رفسنجان با هدایت محمد ربیعی فصل قبل لیگ‌برتری شد و در اولین فصل حضورش در این مسابقات توانست رفت‌و‌برگشت شهرخودرو را شکست دهد. مسی‌ها امسال وضعیت خوبی در جدول مسابقات دارند و به‌عنوان تیمی که تازه دومین فصل لیگ‌برتری‌اش را تجربه می‌کند، نتایجی رؤیایی ثبت کرده‌اند. در مقابل، شهرخودرو در بحران مطلق قعرنشینی در لیگ برتر، مصدومیت و محرومیت گاه و بی‌گاه بازیکنان، کمبود مهره و صد‌البته حواشی ریز‌و‌درشت فرو رفته است.

زهر حمله، ضعف دفاع

میزبان رفسنجانی ۲۱ گل در لیگ برتر به ثمر رسانده است و به‌طورمشترک با پرسپولیس دومین خط حمله برتر مسابقات را در اختیار دارد؛ مسئله‌ای که نشان‌دهنده خط حمله زهردار نارنجی‌پوشان است. نکته نگران‌کننده در مقابل ضعف خط دفاعی شهرخودروست که در این فصل ۲۳‌گل دریافت کرده است و وضعیت خوبی ندارد.

به‌دنبال شگفتی حذفی

شهرخودرو این فصل وضعیت خوبی ندارد و از ۱۶ بازی لیگ برتر و جام حذفی فقط یک پیروزی در حذفی و ۱۱ باخت در لیگ دارد. با‌وجود‌این، شاگردان داوود سیدعباسی امروز به معجزه حذفی امیدوارند. آن‌ها امیدوارند بتوانند در جام حذفی شگفتی‌ساز باشند و دست‌کم با پیروزی بر مس در ابتدای نیم‌فصل دوم انگیزه و روحیه بازگشت به روز‌های خوش را به دست بیاورند. اتفاقی که به نظر سخت رقم بخورد، اما اگر بیفتد، می‌تواند در ادامه مسیر لیگ برتر به تیم شهر مشهد امید و انگیزه بدهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->